Please upgrade your browser to view

Optima

We've noticed you're using an outdated or unsupported browser. Please upgrade your browser or choose from one of the modern browsers listed above (Chrome, Firefox, Safari, IE9, IE10, IE11) in order to view our website. Thank you for your time and interest in our services.

RO
|
EN

Cum poti atinge stelele

Daca vrei sa afli mai multe despre ce inseamna sa ai succes intr-un call center iata cateva „retete” care te pot ajuta sa atingi performanta si sa o mentii.

Calea catre succes

„Cred ca succesul unei cariere in contact center este conditionat de cateva trasaturi personale si de alte cateva formate. Dintre cele personale as mentiona abilitatea de comunicare, empatia, perseverenta si capacitatea de adaptare. Dintre cele formate as aminti competenta de a urma un plan si de a-l adapta in functie de situatiile aparute, competenta de a actiona strategic si orientarea catre rezultate. Daca tratezi cu seriozitate si rsponsabilitate job-ul pe care il ai, e imposibil sa nu reusesti!”

 

Daniel Mereuta, Managing Director