Please upgrade your browser to view

Optima

We've noticed you're using an outdated or unsupported browser. Please upgrade your browser or choose from one of the modern browsers listed above (Chrome, Firefox, Safari, IE9, IE10, IE11) in order to view our website. Thank you for your time and interest in our services.

RO
|
EN

Back
office

Birocratie mai mica,
eficienta mai mare!

Ce va oferim

Datorita unei infrastructuri tehnologice adecvate si a echipei experimentate, putem prelua si gestiona la cele mai inalte standarde baze de date, facturi, servicii si produse.

Tot ce facem poate fi verificat oricand!

Pentru fiecare dintre serviciile de back-office prestate, clientii vor beneficia de rapoarte de activitate si performanta conform indicatorilor proprii, sau identificati impreuna cu noi.

Reducerea riscurilor

Contribuim la reducerea riscurilor legate de pierderea informatiilor sau gestiune greoaie;


Eficientizare costuri

Va ajutam sa controlati si sa eficientizati costurile financiare, umane si de tehnologie;


Gestionarea proceselor

Va sustinem in gestionarea eficienta a proceselor administrative si in controlul calitatii (facturi, mailuri, fax-uri, scrisori);


Gestionarea serviciilor

Va sustinem in gestionarea de servicii si produse (activare/dezactivare, actualizare).